Ønsker du at dit barn bliver elev hos os?

Så indmeld dit barn, eller kontakt os for et møde, hvor I som forældre har mulighed for at besøge os og høre mere om skolen.

På Haslev Privatskole tilstræber vi, at der skal være omkring 22 elever i hver klasse.
Fra 6. klasse og opefter kan elevtallet være omkring 24 elever, såfremt klasserne kan rumme det både fagligt og socialt.

Hvordan bliver man elev?

Er du sikker på at du vil indmelde dit barn, så kan du downloade og udfylde indmeldelsesblanketten. Når den er udfyldt skal du sende den til adm@haslevprivatskole.dk.

Vil du gerne undersøge, om Haslev Privatskole er noget for netop dit barn, så kontakt os.

Vi aftaler herefter et møde, hvor I som forældre kan se skolen og høre om vores værdigrundlag og dagligdag.
I tager herefter stilling til, om I vil skrive jeres barn op til skolestart. I efteråret inden skolestart indkaldes forældre og barn til et afklarende møde, for at sikre, at jeres barn er skoleparat.

Kan man skifte midt i et skoleår?

Ved optagelse / skoleskift midt i et skoleforløb aftaler vi altid en besøgsuge. Besøgsugen er jeres og jeres barns mulighed for at vurdere, om skolen opfylder jeres umiddelbare forventninger. Det er samtidig skolens mulighed for at vurdere, hvor vidt vi matcher jeres barn både fagligt og socialt.

Besøgsugen evalueres med henblik på optagelse på Haslev Privatskole.

2 piger snakker med en lærer på skolegangen

BLIV KLOGERE PÅ SKOLEN

Hvad er skolens forventinger?

Udfyld indmeldingsblanket

Download indmeldingsblanketten og send den til os efter udfyldelse.

Billede af piger der leger i legehus i SFO'en

Førskole

Giv dit barn en tryg, legende og lærerig overgang fra børnehave til skole hos os.

Elever der griner sammen på Haslev Privatskole

Mobbefri skole

På Haslev Privatskole sikrer vores antimobbepolitik dit barn en god, tryg og inkluderende skolegang - hver dag.