Ny elev på Haslev Privatskole?

På Haslev Privatskole gør vi alt for, at give vores elever en tryg og god skolegang. Nedenfor finder du relevante informationer, til dig med et barn som skal starte hos os til sommer.

Billede af piger der leger i legehus i SFO'en

Førskole

Giv dit barn en tryg, legende og lærerig overgang fra børnehave til skole hos os.

Billede af børn der er glade i undervisningen

Forventninger

Et godt og tillidsfuldt samarbejde mellem skolen og hjemmet sikre dit barns tarv.

Billede af Haslev Privatskoles udeområde

Hvad koster det?

Vores skole har egenbetaling, herunder findes der også forskellige tilvalg, som fx SFO.

Billede af Haslev Privatskole

Ønsker du at dit barn bliver elev hos os?

Så finder du indmeldelsesblanket og svar vedrørende proceduren til indmeldelse her.

Vandtårn

Privatlivspolitik

I kan her læse, hvordan skolen behandler jeres privat oplysninger.

Haslev Privatskoles SFO lægger vægt på at styrke børnenes
kreativitet, fysiske udfoldelse og deres fantasi

Vores dygtige skolepædagoger og SFO-medarbejdere støtter børnenes relationer på tværs af klasser og interesser i SFO-tiden. Vi støtter børnene i den frie leg og vi igangsætter fælleslege sammen med de voksne. Den voksne som starter fælleslege, skaber en tryg og overskuelig ramme, så de børn som ønsker at deltage, kan fordybe sig i legen.