Mobbefri skole

På Haslev Privatskole har vi et inkluderende fællesskab.

Alle børn har ret til at være trygge og at være en del af et fællesskab.

Det betyder at der skal være plads til forskellighed. Plads til alle børn og unges forskellige interesser, kompetencer, styrker og udfordringer.

Plads til at vi ser forskellige ud, kommer med forskellige baggrunde, og lever forskelligt. Vi har samme værdi som menneske.

Mobningsproblemer er et fællesanliggende for både voksne og børn. Forebyggelse og løsning af mobning sker derfor i et tæt samarbejde mellem forældre, elever, lærere og pædagoger.

På Haslev Privatskole tolererer vi ikke mobning. Derfor har vi en handlingsorienteret Antimobbestrategi, som du kan læse her.

ANTIMOBBESTRATEGI

Vi tolererer ikke mobning!

Oplever du noget?

Har du allerede et barn på skolen, så er det vigtigt, at du kontakter dit barns lærere på forældreintra. Jo før vi bliver orienteret - des bedre.

Er du forældre til et barn, som har haft mobning tæt inde på livet? Så kontakt skolen for et møde, hvor I som forældre og kommende elev har mulighed for besøge os og høre mere om skolen. Alt du skal gøre er bare at kontakte os.

Billede af børn der er glade i undervisningen

Forventninger

Et godt og tillidsfuldt samarbejde mellem skolen og hjemmet sikre dit barns tarv.