Det vil vi

Skoletiden skal være rar. Den skal give gode minder og glade øjeblikke med videre i livet.

På Haslev Privatskole værdsætter vi respekt, omtanke og ansvar i vores samvær med børn, forældre og hinanden.

Vi spejler samfundet på Haslev Privatskole. Udover at vi på skolen naturligvis har fokus på de klassiske fagområder, løfter vi også det sociale ansvar, der for os er en naturlig rummelig forpligtigelse for en fri grundskole.
Vores mål er at medvirke til, at vores elever bliver til åbne, kritisk tænkende, vidende og socialt bevidste medborgere.

Det fordrer, at en skoledag tilrettelægges med omtanke, og byder på langt mere end fagene på skemaet.

Derfor arbejder vi hver dag med, at:

• skabe et fagligt skolemiljø præget af tryghed, tillid og ansvarlighed
  • styrke den enkelte elevs personlighed og evne til at tage medansvar
  • udvikle elevernes forståelse for samspillet mellem det enkelte menneske og samfundet
  • skabe selvstændige, nysgerrige og eksperimenterende individer inden for fællesskabets rammer
  • tilpasse den faglige læring til den enkelte elevs niveau og sociale færdigheder

Så hvis du ønsker at give dit barn et trygt miljø, med plads til forskelligheder og med grobund for god social og faglig udvikling, så vil vi her på Haslev Privatskole gerne danne rammerne for dit barns videre fremtid.

DET GØR VI

En ting er hvad vi vil, men hvad gør vi?

Elever der griner sammen på Haslev Privatskole

Mobbefri skole

På Haslev Privatskole sikrer vores antimobbepolitik dit barn en god, tryg og inkluderende skolegang - hver dag.

Billede af skoleleder Gitte Kehl sammen med glade elever

Gittes princip om ordentlighed

Ordentlighed er nerven og rygraden for vores kultur på Haslev Privatskole.
Princippet om ordentlighed skal derfor også gennemsyre vores hverdag i alt vi gør.